Храни, които могат да развалят диетата ти.

Енергийни десертчета

 

Много от тях са подсладени с повече калории (над 500) и са с по-висока цена. А малкият им размер остава много хора незадоволени – три хапки и него вече го няма!

Съвет: Избирай десертчета с най-много 200 калории, най-малко 5 грама фибри и малко протеини, които осигуряват енергия, когато прилива на енергия изчезне.

„Диетични” храни

Храните без захар изглеждат подходящи за диетата ти… Но проблема възниква, когато избираш изкуствено подсладени храни и/или напитки, и мислиш, че заслужаваш по-голяма порция пържени картофки или огормен десерт. Увеличавайки порцията си пържени картофки, автоматично добавяш почти 300 калории в менюто си. Ако калориите, които приемаш, надвишават тези, които изразходваш, продължаваш да качваш килограми.

Съвет: Следи калориите, които приемаш.

Подсладена вода

Често някои фирми добавят витамини към бутилираната вода и ги вписват в етикета. Но други фирми добавят също и захар, превръщайки водата без калории във вода с около 125 калории. Обикновено витамните не допринасят много, но калориите – определено!

Мини кексчета

Те са представени като здравословен избор за закуска, но истината е , че някои от тях достигат 500 калории с 11 чаени лъжички захар.

Съвет: Избирайте кексчета с не повече от 100 калории.

Нискомаслено мляко

 

 

Много често богатото на протеини и калций мляко съдържа шокиращо количество захар. Някои марки добавят 30 или дори повече грама фруктоза, сукроза и други подсладители.

Light храните

 

Всичко, което има етикет „light”, изглежда привлекателно, когато си на диета. Но често храната не е такава, каквато очакваш. Олиото light, например, има същото количество калории като другите видове – просто е по-светло и скъпо.

Съвет: гледай внимателно етикета, когато купуваш такива храни.

Студен чай

Антиоксидантите в студения чай не го правят здравословен. Една чаша може да се окаже калорична бомба!

loading...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

5 × 5 =