Кога да тренираме – преди или след хранене?

muscle-and-fitness-workout

Ново изследване сочи, че за да сме в състояние да изгорим повече мазнини, трябва да изберем правилното време за тренировка. Така имаме възможно да изгорим калории, без на практика да правим повече физически упражнения.

В зависимост от това кога тренираме – преди или след да консумираме храна, можем да изгаряме до 22% повече калории, твърдят учените. Те открили, че мъжете и жените трябва да тренират по различно време в зависимост от хранителния си режим. Мъжете изгарят повече мазнини, когато се упражняват преди хранене, а при жените е точно обратното.

Експериментът е част от здравословна програма на Би Би Си и се провеждат от д-р Адам Колинс от университета в Съри. Той наблюдавал доброволци, които участвали в спортове с различна интензивност до три часа дневно. Всички консумирали засищаща напитка преди всяка тренировка, но една част приемали плацебо без никакви калории. Това позволило на д-р Колинс да изпита последствията от яденето на въглехидрати преди и след физически упражнения. В началото и в края на експеримента той тествал нивото на мазнини при всеки от участниците, заедно с тяхното тегло, обиколка на талията и нивата на кръвната захар в кръвта. Д-р Колинс открил, че жените изгарят повече мазнини, когато приемали въглехидрати след тренировка. Обратното на тях, мъжете топят повече мазни клетки, преди да са се нахранили.

loading...

2 Responses to Кога да тренираме – преди или след хранене?

  1. Когато сме дебели 🙂

  2. След това е много по-добре, защото имате повече енергия!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

3 + 4 =