Как да свалим излишните килограми?

  1. Поставяй си малки, реални цели. Ако трябва да свалиш много килограми, първо свали 5, почини и после свали още 5 килограма.
  2. Започни да правиш редовно упражненията си.
  3. Прави допълнителни упражнения – ходи пеша, паркирай колата си на най-отдалеченото място, използвай само стълбите, без асансьора, върши домакинска работа.
  4. Храни се здравословно. Добави в менюто си храни като ядки, зехтин, плодове, зеленчуци.
  5. Избирай храни, които харесваш. Научи се да си приготвяш здравословни, ниско-калорични храни, които са вкусни.
  6. Яж малко, но често. По този начин метаболизмът ти ще се ускори и приетите калории ще се изразходват по-бързо. Освен това малките порции предотвратяват преяждането.
  7. Планирай бъдещето. Дръж хладилника си пълен със здравословна храна – това ще те държи далеч от високо-калоричните храни.
  8. Определи си време от деня между основните хранения, в което може да приемаш храна, но тя, разбира се, трябва да е здравословна.
  9. Води си хранителен дневник. Така ще видиш къде са ти слабите места и ще помислиш как да ги елиминираш.

 

loading...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

two + 14 =