Ядеш и слабееш!

 

 

Храните, изгарящи мазнините, могат да бъдат добавени в режима Ви на хранене, за да притъпят чувството за глад без да увеличавате количеството калории, които приемате. Тези храни обаче, не трябва да представляват цялото Ви меню, тъй като по този начин Вие ще се лишите от други, необходими на тялото Ви, вещества.

 

Храни, които изгарят мазнините, са плодовете грейпфрут, манго, папая, любеница, ябълки и боровинки, а от зеленчуците – спанак, аспержи, броколи, зеле, марули, моркови, краставици, чесън, лук, люти чушки, репички, тиквички, карфиол и целина.

 

Други такива храни са белтъците, пуешкото, пилешкото, млякото и сиренето, съомгата и останалите храни, богати на протеини.

 

Богатите на фибри храни като закуските от зърнени или брашнени варива, бобовите растения и ядките също помагат за ограничаването на количеството калории, които поглъщате.

loading...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

five × three =