Три лъжи за диетите

weight-loss-slim-shakes

За диетите и здравословно хранене се е писало много и ще продължава да се пише. Не на всичко обаче трябва да се вярва. Затова днес ще разбием три от най-разпространените митове напоследък относно отслабването.

Мит №1.Късната и обилна вечеря води до напълняване.

Когато вечеряш не е толкова важно колко е часът, а количеството калории, които приемаш. Прекалено разточителните закуски също водят до напълняване, но при сутрешното хранене теглото се увеличава по-бавно,защото през деня организмът изгаря повече калории, отколкото през нощта.

Мит №2. Ако храната е с ниско съдържание на мазнини, в нея има и малко калории.

Това никак не е задължително. На опаковката на много продукти, особено върху тестените, пише “с ниско съдържание на мазнини” или “без мазнини”, но те могат да съдържат голямо количество захар, т.е. и много калории.

Мит №3. Каквато и диета да спазваме, в определен момент теглото не намалява, дори да продължаваме с диетата.

Нормално е теглото да се стабилизира в определен период. Но диетата не трябва да се прекратява, тъй като организмът се нуждае от време, за да се приспособи към новото тегло, особено ако загубата на телесната маса е била значителна. Затова не започвай нова, още по-строга диета. Намаляването на калоричността на храната ще способства за забавяне на обмяната на веществата и отслабването ще стане още по-трудно.

Източник: ХАШТАГ-BG

loading...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

two × 3 =