Съвети за плосък стомах

Диета

Храната, която приемаш, обикновено се отразява на фигурата ти. Ако постоянно се тъпчеш с нездравословна храна, ще качиш килограми в областта на стомаха. Намали или, още по-добре, спри бързите закуски и захарните изделия и намали дневната си дажба на калории като включиш в менюто си плодове и зеленчуци.

Ако се храниш със зърнени закуски и овесена каша, ще подсилиш метаболизма си и ще намалиш количеството инсулин, което тялото ти произвежда. Други храни, които забързват метаболизма, са млечните продукти като йогурт и храни, съдържащи витамин С, като например грейпфрут и портокал. Избягвай тлъстото месо. Вместо това може да консумираш крехко месо – пуешко и пилешко. Приемането на много вода помага на тялото ти да се отърве от вредните токсини и създава илюзия за ситост. Ограничи дажбата си на алкохол, защото той обикновено води до “бирено коремче”.

 

 

Упражнения

Освен подходяща диета, имаш нужда и от упражнения, за да се отървеш от излишните килограми. Прави бързи разходки из квартала или ходи на фитнес, за да изразходваш повече калории. За по-бързи резултати тренирай най-малко по 30 минути на ден, поне три пъти в седмицата. Упражненията трябва да включват дейности, които са ти приятни, като танцуване или слушане на музика докато тренираш. Някои фитнес зали разполагат с телевизори и може да гледаш любимите си предавания докато правиш упражненията си.

 

Постоянство

Никой план за сваляне на килограми не може да се изпълни без дисциплина и постоянство. Това вероятно е най-трудната част по пътя на борбата с излишните килограми. Но все пак, ако искаш резултати, трябва да се придържаш към плана. Ако преяждаш или пропускаш упражненията си, не си губи времето, самозалъгвайки се. Подготви се за мисълта, че често се случват такива неща. Ако се отклониш от плана, веднага се върни към обичайния си график с упражнения и не повтаряй отново грешката си, тъй като това само забавя свалянето на килограмите. Ако нямаш достатъчна мотивация, намери си приятел, с когото да тренираш. Когато достигнеш желаната форма, не спирай да правиш упражненията си и да спазваш диетата си.

loading...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

two × one =