Лесни промени за сваляне на килограми: хранене

Свалянето на излишните килограми не е лесна задача. Необходими са мотивация, усърдна работа и доста време. Но ако направиш няколко лесни промени, може ускориш процеса.

 

Промяна 1: какво ядеш.

Премахни или значително намали червеното месо. Ако храни като бургерите са основна храна в менюто ти, намаляването на червеното месо ще те пренасочи към други видове месо, които са по-здравословни, а това много ще ти помогне в борбата с излишните килограми. Приемането на повече риба и птиче месо, ще те пази от изкушението на бързата храна, която е и в по-големи размери, и с повече мазнини. Освен това, важно е и как приготвяш храната. Внимавай със сосовете, високо калоричните добавки като сос Тартар.

Намали пържените храни. Запази здравословния си избор на храна наистина здравословен като го вариш, печеш във фурна, на грил или на скара.

 

  • Може да разнообразиш храната си като добавиш ниско калорични добавки в обичайната си порция. Лют барбекю сос ще върви много добре с варена кокошка, а лимоновият сос – с печена риба.
  • Увери се, че имаш достатъчно подправки в кухнята, за да можеш да подправиш любимите си ястия без да добавяш повече калории.
  • Ако все пак си взимаш бърза храна, стой далеч от менютата и комботата. Изглеждат по-добре, но всъщност не си заслужават допълнителните калории. Вземи си малък, обикновен сандвич и салата, когато много бързаш, или пък не можеш да устоиш.

 

Започни със супа или салата.

 

  • Стартирането на обяда със салата или супа може да бъде един нов навик, който да ти спести много калории. Салатите и супичките притъпяват глада, предотвратяват преяждането и контролират порциите, а това са все важни подробности, когато искаш да намалиш теглото си.
  • Зеленчуковите супи с бульон или на доматена основа са идеални, защото зеленчуците ще те заситят и ще ти осигурят нужното количество фибри.
  • Полей салата си с ниско калоричен дресинг или балсамов оцет. Също така се увери, че салата ти включва много и различни зеленчуци, включително и спанак.

 

Завърши с плод. Вместо да посягаш към шкафа с лакомствата, приключи храненето с натурално сладък плод. Не само че ще си спестиш излишните калории, но и ще добавиш екстра количество витамини, минерали и фибри. Много малко от нас приемат нужното количество плодове на ден. С времето ще свикнеш да отбягваш вредните захарни изделия и ще предпочетеш здравословните плодове.

 

loading...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

sixteen + nine =