Как да отслабнем?

Най-добрият съвет, който можем да дадем на всеки решил да отслабва или да ползва диета е да увеличите упражненията и дейностите си и да ядете често здравословна храна.

Да отслабнеш е лесно, просто трябва да изразходваш повече калории всеки ден отколкото консумираш чрез храни и течности.

Лесно е да качиш килограми, всичко което трябва да направиш е просто да консумираш повече калории, отколкото изразходваш. Ключът към отслабването дори при по-голямо количесто телесни мазнини е също толкова прост – приемаш по-малко калории, чрез храна и течности, отколкото изразходваш при нормално протичане на деня ти.

Най-големият проблем на повечето хора е, че са натрупали килограми за дълъг период от време, да речем няколко години. Това се случва най-вече по две много прости причините – първо – заобиколени сме от леснодостъпна, вкусна и екстра-калорична храна и второ – начинът на живот на модерния човек до такава степен се е изменил, че хората просто нямат време за физическа активност.

Простата математика ни води към факта, че ако сте „инвестирали” месеци или дори години в това бавно да увеличавате теглото си и процента на мазнини в организма си, вие трябва да осъзнаете, че това допълнително тегло няма да бъде безопасно премахнато за сватбата на приятел или за лятната почивка, до които има броени седмици.

Истината е, че за да изгубите едва половин килограм телесна мазнина е нужен дефицит от 3500 калории.

Ако обикновенно изяждате по 2500 калории на ден, тогава целта е просто да намалите с 10-15%, ако намалите с повече, тялото ви ще „реши” да влезе в гладуващ режим, което трябва да избегнете на всяка цена.

Другата гледна точка върху уравнението е да увеличите употребата си на калории, ако например консумирате 2500 калории на ден, а изразходвате едва 2000, то шансовете до края на текущата седмица да сте качили половин килограм, драстично се увеличават.

Дори и малък брой дневни упражнения биха могли да доведат до разход на допълнителни 250 калории на ден, което комбинирано с 10% намаляване на калориите, които приемате чрез храна и течности, ще ви помогне да изгубите този въпросен половин килограм мазнини в рамките на седмица и то с минимални промени в хранителните ви навици – просто бавно променете хранителните си навици и храните, които консумирате и бързо ще получите положителни резултати.

Ако целта ви, обаче е да отслабнете 5 килограма тази седмица, то тогава информацията в този раздел не е за вас. Губенето на толкова много маса за такъв кратък период действа пагубно на организма ви и на дългосрочните планове за отслабване. Затова горещо ви препоръчваме да се придържате към балансирано отслабване.

 

loading...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

2 × one =