Рекламни фалове

Приказката на Шарл Перо ‘Червената шапчица’, вече си има кенефен вариант – тоалетната хартия “Боро”. Според целулозната версия, най-вероятно червената шапчица се е наакала при вида на големия лош вълк… или поне аз така го тълкувам.

 

Ето и една малка част от най-нелепите адвертайзинг решения у нас:

Влиза грубичко всяка една хапка, знам…

Направо се хипнотизирах пред хладилника в кварталния магазин. Честно, очаквах да пише отдолу “ЕТ Месмер 2000”…

Тук не се иска да си Фройд или Юнг за да разтълкуваш ужасната сексуална препратка.

Сподели




Приказката на Шарл Перо 'Червената шапчица', вече си има кенефен вариант - тоалетната хартия "Боро". Според целулозната версия, най-вероятно червената шапчица се е наакала при вида на големия лош вълк... или поне аз така го тълкувам. " class="pin-it-button" count-layout="horizontal">

Google1DeliciousDiggGoogleStumbleuponRedditTechnoratiYahooBloggerMyspaceRSS
loading...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

1 × two =